huhti 19
Meillä on edelleen tosi tyytyväisiä asiakkaita!

​Teimme helmikuussa 2022 vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn, jossa kysyimme asiakkaidemme kokemuksia vuodesta 2021. Saimme kyselyyn 242 vastausta.

Vuosi oli jo toinen perättäinen vuosi, jolloin korona oli läsnä toiminnassamme. Siksi halusimme myös tietää etäopetuksen onnistumisesta ja kiinnostuksesta etäopetukseen tulevaisuudessa.

Opiston toiminnan vuosittaista laatua mittaamme yhdeksällä eri kysymyksellä. Toimintamme yleisarvosanaksi saimme 4.3 (skaala 1=välttävä ja 5= hyvä). Suurimman harppauksen ylöspäin teki etäopetus viime vuoden tuloksesta 3.9 tulokseen 4.2. 

keravan opisto1.PNG

Halusimme myös tietää opiskelun merkityksestä asiakkaiden arkeen. Vastauksista käy selkeästi ilmi, että osallistuminen on palkitsevaa, hyödyllistä, mieluisaa sekä henkistä että fyysistä hyvinvointia parantavaa.

keravanopisto2.PNG


Saimme myös suuren määrän avoimia vastauksia kysymykseen mitä merkityksiä kursseille osallistumisella on asiakkaillemme. Tässä niistä muutamia. 


keravanopisto_asiakastyytyväisyyskysely_palaute_2022 (10).png


keravanopisto_asiakastyytyväisyyskysely_palaute_2022 (3).png

Etäopetuksen järjestämiseen oltiin myös tyytyväisiä ja monet myös haluavat että verkkokursseja on tarjolla tulevaisuudessakin.

keravanopisto3.PNG


Lopuksi kysyimme suosittelukysymyksen, johon saimme vakuuttavan arvosanan 4.6 (skaala 1= täysin eri mieltä, 5= täysin samaa mieltä). Keravan Opistoa siis todellakin voidaan suositella muille asiakkaille.


keravanopisto5.PNG

Kiitos kaikille vastaajille. Käytämme näitä tuloksia toimintamme kehittämiseen ja tarkastelemme niitä yhdessä muun palautteen kanssa. Toivottavasti pystymme palvelemaan teitä ensi vuonna vielä paremmin!

keravanopisto_asiakastyytyväisyyskysely_palaute_2022 (16).png